Regulamin sklepu „Cards & Decors Agness”

I.  Informacje ogólne

1. Niniejszy Regulamin określa zakres i warunki świadczenia usług przez firmę „Cards & Dekors Agness mającą swą siedzibę przy ul. Topolowej 15, 64-810  Kaczory .
2. Korzystanie ze sklepu WWW.cardsdecorsagness.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad w nim zawartych.

II. Zasady zamawiania

  1. Osoba składająca zamówienie musi być osobą fizyczną lub Firmą.
    Aby dokonać zakupów w www.cardsdecorsagness.pl należy zalogować się, tworząc swoje indywidualne konto.
    3. Zamówienia można składać poprzez:

-formularz zamówieniowy na stronie www

– e-mailem na adres: cardsdecorsagness@gmail.com
4. Zamawiający zobowiązany jest do podania w formularzu rejestracyjnym numeru telefonu kontaktowego oraz adres e-mail, dzięki którym będzie możliwość potwierdzenia zamówienia zawierającego listę zamówionych asortymentów wraz z obowiązującą ceną, wartość zamówienia, termin realizacji (w zależności od ilości kartek, od 2 do 14dni po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia) oraz koszt dostawy. W przypadku samych  akcesorii  dekoracyjnych do 2 dni roboczych.

  1. Każde zamówienie musi być potwierdzone.
    6. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane.
    7. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz.20.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godziny 9.00 następnego dnia pracy.
    9. Ceny produktów są cenami brutto, które są zwolnione z  podatku VAT. Cena produktu nie uwzględnia kosztów dostawy zamówienia.
    10. „Cards & Decors Agness”  wystawia rachunek. Aby otrzymać rachunek należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane niezbędne do wypisania tego dokumentu.
    11. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA. Po wysłaniu zamówienia, możesz wycofać zamówienie jedynie telefonicznie, dzwoniąc pod numer tel. 791-137-771.
    12. Firma nie może anulować zmówienia, za które zostało zapłacone przelewem oraz zamówienia, które zostały już wysłane na adres zamawiającego.
    13. „Cards & Decors Agness” zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, które może wzbudzać wątpliwości.

    III. Wysyłka towaru i formy płatności

    1. Zakupione towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Poczty Polskiej. Adresem dostawy jest adres wskazany przez Klienta podczas procedury rejestracji lub inny adres ustalony przed wysyłką z naszą firmą poprzez e-mail.
    2. Termin dostawy zamówionych towarów wynosi do 7 dni roboczych przez Pocztę Polską w zależności od wybranej formy przesyłki (ekonomiczny, priorytet lub inny ).
    3. Wysyłki poza granice kraju muszą być każdorazowo konsultowane z naszą firmą w formie elektronicznej najlepiej przed dokonaniem zakupu w naszym serwisie. Do zamówień zagranicznych będzie naliczana inna opłata za przesyłkę w zależności od miejsca dostarczenia przesyłki (paczka zagraniczna). Nie wysyłamy poza granicę Polski przesyłek za pobraniem.
    4. Dostawa realizowana jest na koszt naszej firmy gdy wartość zamówienia przekracza 300zł, a płatność jest realizowana przelewem.
    5. Kupujący ma możliwość wyboru trzech form płatności: gotówką przy odbiorze; przelewem na konto;  odbiór osobisty w sklepie.

  2. W przypadku wybrania płatności przelewem zamówienie będzie realizowane po otrzymaniu potwierdzenia z banku o wpłacie środków na konto Agnieszka Michalska ul. Topolowa 15, 64-810 Kaczory Credit Agricole nr konta 26 1940 1076 4910 2757 0000 0000. Po otrzymaniu potwierdzenia firma wysyła zamówione produkty wraz z rachunkiem.
  3. Kupujący zobowiązany jest do odbioru zamówionego towaru.
  4. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
  5. Istnieje możliwość przesłania przesyłki za pośrednictwem kuriera. Informacje odnośnie kosztów przesyłki po uzgodnieniu mailowym. Koszty przesyłki kurierem od 15zł w zwyż w zależności od wagi zamówionych towarów.
  6. Reklamacje i zwroty towaru

    1. Jeśli otrzymany towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o natychmiastowy kontakt ze sklepem tel. 791-137-771. Prosimy jednocześnie o przesłanie pisemnego zgłoszenia reklamacji, w którym należy podać datę zgłoszenia, dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z nazwą firmy, imieniem i nazwiskiem oraz numerem telefonu osoby upoważnionej do reprezentowania firmy.
    2. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem „Cards & Decors”. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:  osobiście do biura „Cards & Decors”, ul. Topolowa 15, 64-810 Kaczory wraz z dowodem zakupu lub wysłanie produktu do biura firmy na ten sam adres wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu.
    3. Nie jest wadą to, że wysłany produkt odbiega minimalnie w szczegółach od tego na fotografii, bowiem każdy produkt wykonany jest ręcznie, a tym samym jest niepowtarzalny
    4. Nie będą rozpatrywane reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu.
    5. Reklamowany towar przesłany do nas nie może być używany oraz powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
    6. Różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje itp.) nie mogą być podstawą reklamacji zakupionego produktu.
    7. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
    8. Wszystkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy „Cards & Decors” nie są przyjmowane chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
    9. Reklamacje prosimy wysyłać zwykłą przesyłką pocztową na Państwa koszt.
    10. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez nas w terminie do 14dni roboczych od daty doręczenia Państwa przesyłki, a o jej wyniku poinformujemy Państwo telefonicznie lub e-mailem.

    V. Ochrona danych osobowych

    1. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883), która gwarantuje prawo wglądu do własnych danych, ich poprawiania oraz usunięcia.
    2. Nasza firma nie wykorzystuje tych danych do żadnych innych celów. W żadnym wypadku nie sprzedajemy ich ani też nie udostępniamy osobom trzecim.
    3. Dane osobowe, które Państwo podają podczas zakupów są przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz informowania Państwa o nowościach i promocjach w naszym sklepie.

    VI. Postanowienia ogólne.

    1. Złożenie zamówienia w sklepie www.cardsdecorsagness.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.
    2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustaw o ochronie praw konsumentów i ustawy o ochronie danych osobowych.

    ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW